انواع بازی برای سیستم های ضعیف
انواع بازی برای سیستم های ضعیف

با توجه به شرایط فعلی و قیمت های بالای قطعات کامپیوتر، بسیاری از افراد سیستم های ضعیف و معمولی در خانه ی خود دارند یا توانایی خرید سیستم هایی با مشخصات پایین را دارا می باشند. و نمی‌توانند بازی‌های بزرگ روز را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنند. اما نباید نگران باشید , می توانیم با سیستم‌هایی ضعیف نیز به تجربه بازی‌های شاهکار پرداخت که ما در این مقاله به معرفی تعدادی از انواع بازی برای سیستم های ضعیف خواهیم پرداخت.

سعی کرده‌ایم که سبک‌های مختلفی را در لیست قرار دهیم که سلایق مختلفی را دربر بگیرند. این بازی‌ها بسیار بسیار زیاد می‌باشند و نمی‌توان در چندین قسمت هم به تمامی آن‌ها اشاره کرد، به هرحال امیدوار هستیم این لیست به‌درد شما بخورد.

۱. بازی Sleeping Dogs

این بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و در شهر هنگ کنگ دنبال میشود. نسخه ریمستر آن نیز دو سال بعد برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به بازار آمد.البته مشخصات حداقلی بالا برای نسخه اصلی می باشد نه ریمستر.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی Sleeping Dogs

داستان بازی Sleeping Dogs در شهر هونگ کونگ معاصر اتفاق می‌افتد.ابتدای داستان بازی سگ های خوابیده از جایی شروع می‌شود که تبه‌کاری به نام وی شن که در عین حال قهرمان بازی است در منطقه آبردین (Aberdeen) شهر هونگ کونگ پس از یک معامله مواد مخدر بد دستگیر می‌شود. او در بازداشتگاه با یک دوست قدیمی به نام جکی ما (Jackie Ma) روبرو می‌شود و جکی به او پیشنهاد می‌دهد که هنگام آزاد شدن از بازداشت او را با اعضای مختلف گروه تبهکاری‌اش آشنا کند.

پس از مدت کوتاهی لو می‌رود که شن یک پلیس مخفی است که پروسه دستگیری او جزوی از یک عملیات پلیسی بود و هدف از این دستگیری بررسی روابط شاخه‌ مشخصی از یک گروه تبهکاری به نام Sun On Yee محسوب می‌شود. 

معمولا روند مراحل و مبارزات در بازی‌های جهان باز با اسلحه‌های گرم و تاکتیک‌های اینچنینی پیش می‌رود. وجه تمایز اصلی Sleeping Dogs به عنوان یک بازی مناسب کامپیوتر ضعیف در به‌کارگیری هنرهای رزمی و مهارت‌ها در درگیری‌های خیابانی است. قطعا گشت‌وگذار در این بازی خاطره خوبی از هنگ‌کنگ را در ذهن شما باقی می‌گذارد. این عنوان یکی از بهترین بازی های جهان باز برای سیستم های ضعیف محسوب می‌شود.

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel core 2Quad 64002.13GHZ/AMD Phenom 9600B Quad-Core
گرافیک: AMD Radeon HD 6950 or NNIDIA Geforce GTX560
رم: ۴G
فضای مورد نیاز: ۱۵ گیگابایت

۲. ولورانت – valorant

ولورانت (Valorant) (که به صورت VALORANT نیز نوشته می‌شود) یک بازی ویدئویی چندنفره رایگان در سبک تیراندازی اول شخص تاکتیکی است که توسط ریوت گیمز برای مایکروسافت ویندوز ساخته و منتشر شده‌است. بازی ولورانت برای سیستم های ضعیف مناسب است و شباهت بسیاری به بازی های کانتر و اورواچ دارد.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی ولورانت

بازی Valorant یک بازی ویدیویی در ژانر تیراندازی تاکتیکی (Tactical Shooter) شخصیت محور و به شیوه ۵ نفر در مقابل ۵ نفر (۵v5) است که وقایع آن در کره زمین و در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهند. سازندگان بازی حضور ۱۰ شخصیت مختلف را هنگام انتشار آن تایید کرده‌اند و شخصیت‌های بیشتری نیز به مرور اضافه خواهند شد. هر کدام از این شخصیت‌ها چهار قابلیت منحصربه‌فرد ویژه خود دارند که دو عدد از این قابلیت‌ها را باید از طریق پولی که در میان دوره‌های مختلف بازی به دست می‌آورید خریداری کنید. 

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel i3-370MIntel Core i3-4150-CPU: Intel i3-370M
گرافیک: Intel HD 3000 (1GB VRAM)
رم: ۴G-8G
فضای مورد نیاز: ۲۰ الی ۳۰ گیگابایت

۳. فارکرای ۳ (farcry 3)

یکی از بازی هایی که در کامپیوتر ها و سیستم های ضعیف قابل اجرا هستند ، بازی فارکرای ۳ می باشد. این بازی که توسط شرکت یوبی سافت عرضه شده است ، یکی از بهترین بازی های سری فارکرای محسوب می شود.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی فارکرای ۳

داستان بازی به این شکل است که شما کنترل فردی به نام جیسون برادی را دست می گیرید .جیسون برودی شخصیتی عجیب و شجاع مهمترین و اصلی ترین شخصیت بازی است که در کنار دیگر شخصیت هایی از جمله : دو برادرش، دوست دخترش و سایر دوستانش، به این جزیره ی اسرار آمیز آمده که توسط یک گروه بزرگ آدم ربایی(دزدان دریایی) گرفتار می شود. رئیس آن گروه فردی به نام واس مونته‌ نگرو می باشد.

حالا شما باید با این دزدان بجنگید و سعی کنید از جزیره فرار کنید. شما می توانید در این جزیره حیوانات مختلف را شکار کنید و با چرم آن ها وسایل مختلف بسازید. می توانید پایگاه های دشمن را فتح کنید و…

حداقل سیستم مورد نیاز

OS:  ویندوز® XP (with SP3) or Windows Vista® (with SP2), Windows® ۷ (with SP1) or Windows® ۸
پردازنده: Core®۲ Duo E6700-Core®i3-530
گرافیک: NVidia™ ۴۸۰ or better, AMD™ HD 5770 or better
رم: ۴G-8G
فضای مورد نیاز: ۱۵ GB Hard drive space

۴. ماینکرفت (minecraft)

بازی ماینکرفت نیز از بازی هایی است که در کامپیوتر ها و سیستم های ضعیف قابل اجرا هستند.  این بازی توسط استودیو موجانگ ساخته شده است. اگر هر فردی که این بازی را تا بحال تجربه نکرده باشد با دیدن عکس ها و محیط بازی با خود می گوید این چه بازی بچه گانه و بدرد نخوری است ! اما با بازی کردن آن عاشق بازی می شود .

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی ماینکرفت

این بازی داستان خیلی زیادی ندارد. بازی دارای دو حالت کریتیو و سروایول می باشد. حالت کریتیو بدون داستان است زیرا تمام منابع نامحدود در اختیار شما قرار داده شده و جان شما نیز بی نهایت است.

اما حالت دوم بازی حالت سروایول است. در این حالت بازی شما را در یک دنیای نامحدود قرار می دهد و به شما آزادی کاملی می بخشد که ممکن است برای تازه واردان به این بازی کمی گیج کننده باشد. در این نوع از بازی شما به چیزی دسترسی ندارید مگر اینکه آن را به دست بیاورید که برای آن دو روش وجود دارد: کندن بلوک ها که با نگه داشتن انگشت روی آنها انجام می گیرد و یا تولید آن چیز که از طریق ترکیب بلوک هایی که کنده اید انجام میشود.

شب هنگام نیز دشمنان و زامبی ها ظاهر می شوند که هر کدام به گونه ای جالب و کشنده هستند. بازی هم اکنون دارای سیر وسیعی از دشمنان می باشد که به بازی حس تازگی می بخشد و ساختن پناهگاه و سلاح را واجب می کند. بازی ماینکرفت واقعا گستره است و با اضافه شدن دو بعد دیگر (End, Nether) به بازی گسترده تر نیز می شود.

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core i3-3210 3.2 GHz – Intel Core i5-4690 3.5GHz
گرافیک: Intel HD Graphics 4000 یا AMD Radeon R5 Series یا Nvidia GeForce 400 Series-GeForce 700 Series
رم: ۴G-8G
فضای مورد نیاز: ۱-۴ GB


۵. گرید ۲ (grid 2)

این بازی که توسط شرکت کد مسترز ساخته شده است ، یک بازی مسابقه ای می باشد. گیم پلی روان ، گرافیک زیبا و مپ های گسترده این بازی را در این لیست کشانده است. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ ، ایکس باکس ۳۶۰ و کامپیوتر عرضه شد.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz/AMD Athlon X2 5400/ Intel Core i3
گرافیک:  Intel Graphics 5200 /Intel HD Graphics 3000 / AMD HD2600 / NVIDIA Geforce 8600
رم: ۴ GB RAM
فضای مورد نیاز: ۱۵ GB Hard drive space

داستان بازی گرید ۲

پاتریک کالاهان ، کسی است که سعی دارد یک سری مسابقات در سطح مسابقات فدراسیون ها اما با ستارگان جدید بسازد. اون این سری مسابقات را WSR مینامد و و وقتی درست همه چیز رادارد، میفهمد که تنها یک چیز ندارد و آن یک ستاره است. آن ستاره شمائید که با باید با مسابقاتتان نشان دهید که همانی هستید که کالاهان میخواست , سپس شما در جاده هایی پرتاب میشوید که باید با گردن کلفت ترین های WSR رقابت کنید.


۶. کالاف دیوتی بلک آپس (call of duty black ops)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده:  Core™۲ Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
گرافیک: AMD Radeon HD 6950 or NVIDIA GeForce GTX 560
رم: ۲GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
فضای مورد نیاز: ۱۲ GB Hard drive space

شاید اولین کالاف دیوتی در سال ۲۰۰۳ ساخته شده باشد، اما کالاف دیوتی‌ای که امروز می‌شناسیم در سال ۲۰۰۷ با Call of Duty 4: Modern Warfare متولد شداین بازی برای تقریبا بیشتر افرادی که سری کالاف دیوتی را می شناسند ، آشناست. این بازی اولین بازی از سری محبوب بلک آپس می باشد.

داستان بازی کالاف دیوتی بلک آپس

در این بازی شما کنترل فردی به نام الکس میسون رو برعهده دارید که در اول بازی در حال شکنجه است. شکنجه گر اتهاماتی به او می زند که هرگز انجام نداده است یا شاید خودش همچین فکری می کند و…این بازی بازیکنان را وارد یک جنگ عظیم می کند، جایی که آن ها باید یکه و تنها مراحل بازی را طی کنند. داستان بسیار جذاب و وجود سلاح های بسیار متنوع از ویژگی های خوب این بازی می باشد.

۷.Assassin’s Creed II

بعد از انتشار اولین نسخه از سری Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷، بسیاری از گیمر‌ها شیفته این بازی شدند، اما بازی اول Assassin’s Creed تمام آن چیزی که یوبیسافت در ذهن داشت را برآورده نکرد و آن‌ها باری دیگر در سال ۲۰۰۹ به قصد عرضه یک شاهکار، Assassin’s Creed II را منتشر کردند که بیایید قبول کنیم نسخه دوم این سری بدون هیچ اغراقی یک شاهکار محسوب می‌شود، عنوانی که تقریبا در هر زمینه‌ای نسبت به نسخه اول خودش پیشرفت کرده بود و بی‌نقص به‌نظر می‌رسید.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core® ۲ Duo 1.8 GHZ یا AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
گرافیک: ۲۵۶ MB DirectX® ۹.۰–compliant card with Shader Model 3.0
رم: ۴GB
فضای مورد نیاز: ۸ GB Hard drive space

بازی Assassin’s Creed II در زمینه گیم‌پلی پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای نسبت به نسخه پیشین خود داشت و بازی در این زمینه بی‌نقص به‌نظر می‌رسد، استفاده از المان‌های مخفی‌کاری و کشتن دشمنان با هیدن بلید به بهترین‌ شکل ممکن صورت گرفته است. گرافیک فنی بازی نیز بسیار عالی کار شده و چنین گرافیکی در سال ۲۰۰۹ هر گیمری را میخکوب می‌کرد.

داستان بازی Assassin’s Creed II

داستان این بازی درباره شخصیت فوق‌العاده‌ دوست‌داشتنی اتزیو آئودیتوره است .داستان بازی اساسین کرید ۲ حول شخصیت دزموند مایلز (Desmond Miles) در سال ۱۴۷۶ اتفاق می افتد. در نسخه اول بازی مشخص شد که دزموند یک گارسون ساده بود که طی اتفاقات عجیب ‌و غریبی مسیر زندگی‌اش تغییر کرد. او از طرف آبسترگوها مامور شد تا به وسیله دستگاهی به نام انیموس به اعماق تاریخ سفر کند و در شناسایی اشیا باستانی به نام «عدن» به آنها کمک کند.دزموند بعد از اتصال با انیمیوس، با یکی دیگر از اجداد خود یعنی اتزیو آئودیتوره دافرینتزه (Ezio Auditore da Firenze) آشنا می‌شود.

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Assassin’s Creed – Assassin’s Creed Brotherhood – Assassin’s Creed Revelation – Assassin’s Creed III

۸.Mafia II

سری مافیا، از آن دست بازی‌هایی است که محبوبیت واقعا بالایی بین گیمر‌ها دارد.نسخه اول این سری یک بازی واقعا فوق‌العاده بود که روایتی گنگستری با محوریت تامی آنجلو را تقدیم بازیکنان کرد و مراحل شدیدا متنوع و جذابش هنوز که هنوز است در خاطر مخاطبین باقی مانده‌اند. Mafia 2 یک بازی جهان باز به سبک اکشن – ماجراجویی است.بازی مافیا ۲ دنباله ی بازی مافیا است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده بود. مافیا۲ توسط شرکت ۲کی چک ساخته شد و بوسیلهٔ توکی گیمز در اوت ۲۰۱۰ برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز منتشرشد. گرافیک بازی با گذشت یازده سال از عرضه بازی هم‌چنان چشم‌نواز به‌نظر می‌رسد و طراحی ماشین‌ها و در کل Empire City در بهترین حالت خودشان قرار دارند. از موسیقی‌های بازی هم به هیچ وجه نمی‌توان گذشت

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core® ۲ Duo 1.8 GHZ یا Quad Core processor
گرافیک: nVidia GeForce 9800 GTX /nVidia GeForce 8600
رم: ۲GB
فضای مورد نیاز: ۱۰ GB

داستان بازی Mafia II

شخصیت اصلی داستان ویتو نام دارد و بازی در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌ افتد، ویتو فردی است که پدرش را توسط یک گروه مافیایی از دست داده است، زمانی که ویتو در جنگ حضور داشت به دلیل زخمی شدن، مدتی را در بیمارستان ارتش می گذراند. پدر ویتو برای شخصی به نام پاپالاردو شروع به کار می‌ کند که بعد از مدتی دو هزار دلار بدهی بالا می آورد. بعد از مرگ پدر ویتو، خانواده آن‌ها دچار مشکلات مادی و اقتصادی شدیدی شدند، همین مشکلات باعث شدند تا ویتو به همراه دوست خودش جو، به سمت دزدی و سرقت از مغازه‌ها بروند، اما این سرقت‌ها سرانجام خوشایندی برای ویتو نداشتند و او بالاخره دستگیر شده و زندانی می‌شود، در زندان او قبول می‌کند در ارتش فعالیت کند تا در عوض بتواند از زندان آزاد شود،

  • دیگر عنوان این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشد: Mafia

۹.Counter-Strike: Global Offensive

در این مقاله قصد داریم به آخرین نسخه از سری کانتر، یعنی Counter-Strike: Global Offensive اشاره کنیم، عنوانی که سال‌ها است از عرضه آن می‌گذرد و هم‌چنان یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. .این بازی چهارمین بازی از سری کانتر استرایک است و برای ویندوز، سیستم عامل اپل، اکس‌باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ و همچنین برای اندروید هم ساخته شده . هر ساله شاهد این هستیم که تورنمنت های بسیار حرفه ای در سطح جهان برگزار می شود که از لحاظ بازدیدکننده (Viewer) هر دفعه رکورد می شکند. همچنین تعداد پلیرهای همزمان این بازی، با وجود منتشر شدن این همه بازی شوتر رایگان و بتل رویال، نزدیک به ۱ میلیون نفر می رسد که آمار قابل توجهی محسوب می شود.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی Counter-Strike

بازی از دو تیم پنج نفره که علیه یک دیگر هستند تشکیل شده: تروریست‌ها و ضد تروریست‌ها. وظیفه هر دو گروه نابودی گروه دیگری است .

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core® ۲ Duo 1.8 GHZ یا AMD Phenom X3 8750 processor or better
گرافیک: NVIDIA GeForce GT 630
رم: ۲GB
فضای مورد نیاز: ۱۵ GB

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Counter-Strike 1.6 – Counter-Strike: Source

۱۰.The Elder Scrolls V: Skyrim

شاید The Elder Scrolls V: Skyrim برای سیستم‌های ضعیف چندان مناسب نباشد، اما باید بگویم که این بازی در هر رزولوشن و هر گرافیکی جذاب است , اثری که در سبک خود یک نمونه بسیار عالی است. و اصلا نباید آن را از دست بدهید. عنوان The Elder Scrolls V یک بازی اکشن است که قابلیت تغییر به دو حالت اول شخص و سوم شخص را دارد.این بازی محتوای تمام‌نشدنی‌ای دارد، شما هیچ‌گاه نمی‌توانید ادعا کنید که اسکایریم را تمام کرده‌اید، زیرا این بازی پایانی ندارد و هر بخشی از مپ پر از ماجراجویی‌ها و داستان‌های مختلف است که به طرز عجیبی جذاب هستند

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی The Elder Scrolls V

شما به عنوان بازیکن جدید در یک سیاه چاله از خواب بیدار می‌شوید و در کنارتان یک خون آشام به نام Fennorian می‌بینید. او خون آشام خوبی است و بیشتر شبیه یک جوان تازه کار است. در نگاه اول , کمی آسیب دیده به نظر می‌آید و در ادامه تصمیم می‌گیرد به شما کمک کند, البته باید اول بطری خونش را پیدا کنید. به گفته خودش این بطری خون توسط افراد مختلفی به او اهدا شده است. بعد از نبرد با چند تن از دشمنان و به قتل رساندن یک باس قدرتمند، از آنجا فرار می‌کنید و به سمت Solitude می‌روید تا به پادشاه اطلاع دهید که ساحره‌ها در حال ساخت یک طوفان مخرب در محدوده قلعه هستند.

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core® ۲ Duo 1.8 GHZ یا Quad-core Intel or better
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 260 or higher-512mb
رم: ۴GB
فضای مورد نیاز: ۸ GB

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: The Elder Scrolls 3 Morrowind – The Elder Scrolls IV: Oblivion

توجه


برای خرید سیستمی مقرون به صرفه که بتوان بازی های سبک را با آن اجرا کرد می توانید از مینی‌کیس استوک با اضافه کردن کارت‌گرافیک با توجه به بازی انتخابی استفاده نمایید جهت مشاهده مینی کیس‌ها کلیک کنید .


۱۱.Valiant Hearts: The Great War

Valiant Hearts: The Great War یکی دیگر از ساخته‌های یوبیسافت می‌باشد که در این لیست قرار داده‌ایم .  این بازی در سبک معمایی، ماجراجویی و دوبعدی است که در هر گوشه آن هنر محض بازی‌سازی نمایان است. بازی در ظاهر طراحی بامزه‌ای دارد، اما در باطن آن چیزی غیر از سختی و بدبختی حاصل از جنگ دیده نمی‌شود.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی Valiant Hearts

داستان بازی در ابتدا در شاد‌ترین حالت ممکن قرار دارد، امیل را در کمپ می‌بینید که افسری شنگول,در حال آموزش به او است و پیش خود می‌گویید که جنگ آن‌چنان هم بد نیست، فقط چند تمرین روزانه و زندگی در کمپ‌! بعد از سپری کردن دوره‌ی آموزشی، امیل به همراه دیگر سربازان به مبارزه با ارتش ساندروف می‌روند تا آلمانی‌ها را از مرز خارج کنند. اما قبل از شروع جنگ، امیل با یکی دیگر از شخصیت‌های بازی آشنا می‌شود که سربازی سیاه‌پوست و آمریکایی است که به‌صورت داوطلبانه در جنگ حضور دارد و علیه آلمانی‌ها می‌جنگد. او تنها به قصد کشتن آلمانی‌ها در این نبرد شرکت نکرده و بزرگ‌ترین هدف او گرفتن انتقام مرگ همسرش است .شخصیت دیگری به نام آنا نیز در بازی وجود دارد که داستان زندگی‌اش با دیگر شخصیت‌ها گره خورده که در طول بازی با آن آشنا خواهید شد.

حداقل سیستم مورد نیاز : 

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Intel Core® ۲ Duo 1.8 GHZ یا better
گرافیک: nVidia GeForce 9600GT or higher, AMD Radeon HD3850 or higher 
رم: ۲GB
فضای مورد نیاز: ۶ GB

۱۲.Devil May Cry 3

نسخه سوم از این سری بدون شک یکی از بهترین‌های Devil May Cry محسوب می‌شود که با مبارزات خشن همیشگی و داستان جذابش ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد و اصلا نباید آن را از دست بدهید. صنعت بازی‌های ویدیویی در حال پیشرفت می‌باشد و حال باید گرافیک بازی Devil May Cry 3 را منسوخ شده بدانیم، با وجود تمامی این مسائل شما قطعا از تجربه این بازی لذت خواهید برد.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

حداقل سیستم موردنیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Core®i3-530 @ 2.9 GHz or better
گرافیک: ۵۱۲MB OR HIGHER 
رم: ۴GB
فضای مورد نیاز: ۱۵ GB

داستان بازی Devil May Cry 3

 کاربران در نقش دانته‌ای جوان‌تر قرارداده میشوند. در پی پدیدار شدن برجی اسرارآمیز و پراکنده شدن شیاطین در سطح شهر، میراث اسپاردا و پدر دانته در خطر است. او و همسرش با فدا کردن خود، دست شیاطین را از دنیای ما کوتاه کردند اما توطئه‌ای برای بازگشودن دروازه‌های جهنم در جریان است. از این رو دانته , که شیطانی دورگه است,در تعقیب برادر دوقلو خود ورجیل و مرد مرموزی بنام آرکام است تا جلوی نقشه‌های شرور آن‌ها را بگیرد. به این منظور، دانته باید به قلب این برج اسرارآمیز نفوذ کند و با غلبه بر موانعی که سر راهش وجود دارند، پرده از رازهای آن بردارد.

۱۳.Sims 4

 Sims در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی EA برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد و جزو محبوب‌ترین‌ سری بازی‌ها بوده و آخرین نسخه از آن، یعنی Sims 4 با اینکه چند سالی است که از عرضه‌اش گذشته، هم‌چنان جذاب و سرگرم کننده است.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی Sims 4

شما در Sims 4 یک زندگی جدید را شروع می‌کنید و می‌توانید با دیگر شخصیت‌ها ارتباط داشته باشید. Sims 4 را باید شبیه‌ساز زندگی واقعی دانست، البته در این شبیه‌ساز خبری از قوانین زندگی واقعی نیست و می‌توانید خیلی راحت هر شخصیتی را بسازید و زندگی آن را مرحله به مرحله پایه‌گذاری کرده و بسازید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۷ یا بالاتر
پردازنده: Core®i5-3570 OR Better
گرافیک: NVIDIA GeForce 6600  /NVIDIA GeForce GTX 650
رم: ۴GB
فضای مورد نیاز: ۱GB

  • دیگر عناوین این سری که برای اجرا در سیستم‌های ضعیف مناسب می‌باشند: Sims 1 – Sims 2 – Sims 3

۱۴. فضای مرده Dead Space

Dead Space از معدود بازی‌های بود که از رزیدنت ایول ۴ الهام گرفت و برخلاف بسیاری از هم‌قطارهایش، توانست ژانر وحشت و بقا را چند پله جلو ببرد. اتفاقی که حالا با ساخت نسخه ریمیک Dead Space توسط EA Motive بار دیگر تکرار شده و با خیال راحت می‌توانم در شروع متن به شما بگویم که با یک بازسازی بی‌نظیر طرف هستید که نه تنها از نسخه اورجینال پایش را فراتر گذاشته بلکه بار دیگر به ما نشان می‌دهد که چرا ژانر وحشت و بقا هنوز هم پتانسیل‌های نهفته‌ای دارد که کشف نشده‌اند.

 Dead Space

داستان بازی Dead Space

داستان این بازی روایتگر مردی محقق به نام آیزاک کلارک است یکی از خدمه ایستگاه فضایی است که از یک تصادف وحشتناک جان سالم به در برده و باید راهی برای محافظت از خدمه باقی مانده در میان خرابه ها پیدا کند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۱۰ یا بالاتر
پردازنده: اینتل Core i5 8600 یا AMD Ryzen 5 2600Xr
گرافیک: GTX 1070 یا AMD RX 5700
رم: ۱۶GB
فضای مورد نیاز: ۵۰GB

۱۵. GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

سری Grand Theft Auto در سال ۱۹۹۷ برای داس ویندوز و کنسول‌های پلی استیشن و گیم بوی کالر معرفی شد. نسخه اول این بازی , قالبی دو بعدی و ژانر اکشن و ماجراجویی داشت که خیلی زود توانست محبوبیت بسیاری در عصر خود کسب کند. از جمله دلایل اصلی محبوبیت آن می‌توان به آزادی عمل گیمر در ماموریت‌ها و همچنین خشونت بالای آن اشاره کرد.

طی یک دهه گذشته طرفداران مجموعه GTA همواره از راکستار درخواست بازسازی گرافیکی نسخه‌های کلاسیک را داشتند. موضوعی که این کمپانی مشهور هیچ گاه به آن علاقه‌ای نشان نداد و سال‌های طولانی این وظیفه را روی دوش مادسازان قرار داد. اما حالا با طولانی شدن پروسه ساخت GTA 6 و واکنش‌های منفی به نسخه نسل نهم GTA V باعث شد ، ناگهان راکستار از نسخه ریمستر سه گانه GTA با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition پرده برداشت.

انواع بازی برای سیستم های ضعیف

داستان بازی GTA

سری های gta داستان های متفاوتی دارن و سری های اول از کیفیت داستانی ضعیفی برخوردار هستند -به همین علت ما داستان سری gta v را برایتان اوردیم که جزو محبوب ترین سری های gta می باشد

داستان بازی در سال ۲۰۰۴ آغاز می‌شود، زمانی که گروهی از سارقین بانک که شامل تِروِر، مایکل تاونلی، بِرَد و همچنین لستر می‌شود، سعی می‌کنند یک شرکت امنیتی را مورد سرقت قرار دهند. همه چیز عالی پیش می‌رود تا زمانی که ترور یک گارد امنیتی را به قتل رسانده و آن محل پر از پلیس می‌شود. در ادامه، راننده‌ی تیم کشته شده و بعد از تصادف با یک قطار، سایر اعضای باند با پای پیاده به فرار کردن می‌پردازند و در همین لحظه است که مایکل و بِرَد تیر خورده و ترِور پا به فرار می‌گذارد. در ادامه مشخص می‌شود که مایکل در حقیقت با FIB معامله‌ای کرده بود تا اعضای گروه خود را لو دهد و در ازای این کار شروعی تازه در شهر Los Santos را داشته باشد. 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: ویندوز ۱۰ یا بالاتر
پردازنده : Core i5 3470 یا Quad Core processor
گرافیک : NVIDIA 9800 GT یا NVIDIA GTX 660 2GB 
رم: ۸GB
فضای مورد نیاز: ۶۵GB

چه بازی هایی مناسب سیستم های ضعیف می باشد ؟

بازی های متنوعی داریم که با سیستم های ضعیف بتوان انجام داد که ما در این مقاله ۱۵ تا از آنها را براتون اوردیم که با رجوع به مطالب این مقاله به طور کامل به جواب سوالتون میرسید

حداقل سیستم مورد نیاز برای انواع بازی های ضعیف چیست؟

پیشنهاد ما برای یه سیستم با مشخصات نسبتا ضعیف و مقرون به صرفه که بتوانید اکثر بازی های این مقاله و خیلی بازی های دیگر را انجام بدهید حداقل سیستم با CPU I5 3570-RAM8-HDD500/VGA 1G می باشد

حداقل بودجه برای خرید سیستم برای بازی های ضعیف چقدر است ؟

حداقل بودجه از ۱۹۰۰ شروع میشه به بالا